- e-Twinning
- Projekt Power
- Laboratoria Przyszłości
- Wędrówki z Mikołajem Kopernikiem
- Ogólnopolski projekt ZABAWA SZTUKĄ
- Projekt MEiN „POZNAJ POLSKĘ”
- MegaMisja
- England in a nutshell
- Fundacja Szalony Krasnolud
- Z matematyką przez Ruś
- Bakcyl
- Trzymaj formę
- Kompetencje kluczowe szansą na rozwój dzieci
- Rustykalny Ogród Dydaktyczny
- In the World of Fairy Tales
- „Indywidualizacja jako podstawa pracy w klasach I – III”.
- „Z matematyką na co dzień”
- „Matematyka wokół nas”
- Pierwsze spotkanie z chemią
- Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)
- Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
- Cyfrowo i komputerowo
MegaMIsja
MegaMisja dla szkół podstawowych - o programie
Dzięki technologiom dzieci mogą uczyć się wielu nowych rzeczy, poznawać świat, rozwijać pasje. Często bardzo sprawnie posługują się tabletem, smartfonem i innymi sprzętami, ale techniczne umiejętności nie wystarczą, by bezpiecznie korzystać z internetu.
Solidna baza
MegaMisja to nieodpłatny ogólnopolski program edukacyjny dla szkół podstawowych. Może być realizowany w ramach zajęć lub na świetlicy szkolnej. Adresujemy go do nauczycieli oraz dzieci w wieku 6-10 lat. Naszym celem jest podniesienie wiedzy i cyfrowych kompetencji nauczycieli, wychowawców świetlic oraz ich uczniów. Zależy nam, by najmłodsi byli bezpiecznymi i świadomymi użytkownikami multimediów, a nauczyciele mieli dostęp do sprawdzonych materiałów, dzięki którym mogą prowadzić nowoczesne zajęcia dla dzieci. MegaMisja daje solidną bazę do mądrego i bezpiecznego poruszania się po świecie, w którym dzisiaj nie obędziemy się bez technologii.
Cyfrowe kompetencje przyszłości
Przy realizacji wyzwań uczniowie uczą się, jakie treści można publikować w internecie, jak chronić swoją prywatność, unikać niebezpieczeństw w sieci, przestrzegać netykiety i praw autorskich, jak znaleźć wiarygodne informacje w internecie, tworzyć i obrabiać proste grafiki, dźwięki i filmy.
W MegaMisji stawiamy na współpracę między dziećmi, twórczą dyskusję w trakcie zajęć i zabawę, która przyspieszy nabywanie cyfrowych kompetencji.Honorowym ambasadorem programu jest Grzegorz Kasdepke – autor bestsellerowych książek dla dzieci.